Stomatologia estetyczna

Licówki porcelanowe Platin.

Zdrowe i piękne zęby to atrakcyjny wygląd każdego człowieka. Trudno wyobrazić sobie naturalny uśmiech bez zdrowych, białych zębów. W naszym gabinecie szczególnie dbamy o estetykę zarówno uzębienia jak i całej twarzy naszych pacjentów.

Ładne zęby to lepsze samopoczucie, pewność siebie, nieskrępowany uśmiech.

Interesującym faktem dla pacjentów poszukujących sposobu na poprawę estetyki uzębienia jest to, że doktor Kubasik stosuje w swojej pracy nowoczesną metodę ustalania relacji zębów górnych względem dolnych opracowaną przez doktora Dawsona w Dawson Academy.

Zastosowanie tej metody ułatwia zdjagnozowanie wielu nieprawidłowości np. przyczyn ścierania krawędzi zębów. Wytarte zęby są bardziej narażone na atak próchnicy, wykazują nadwrażliwość na zimno i ciepło, a także są taką cechą wyglądu, która dodaje lat.

Przywrócenie atrakcyjnego i młodzieńczego wyglądu uzębienia osiągamy poprzez wykonywanie:

• najnowocześniejszych licówek porcelanowych Platin. Są to delikatne, prawie przeźroczyste płatki porcelany o grubości 0,1 mm. Ich dodatkową zaletą jest to, że w większości przypadków nie wymagają wcześniejszego oszlifowania zęba;
  • koron: tradycyjnych porcelanowych oraz nowoczesnych pełnoceramicznych wykonywanych w technologii Cat/Can na podbudowie z tlenku cyrkonu;
  • wybielania zębów metodą nakładkową (indywidualne nakładki plus żel wybielający przekazywane pacjentowi do domu) oraz metodą gabinetową z wykorzystaniem silniejszego preparatu wybielającego;
  • wymiany nieestetycznych wypełnień amalgamatowych (tzw. srebrnych) na światłoutwardzalne (idealnie dopasowane do koloru uzębienia);
  • wymiany nieszczelnych wypełnień, które mogą powodować zapalenie miazgi nierzadko prowadzące do pojawiania się np. bólów migrenowych, a także stanów zapalnych innych narządów.

Oferta